niedziela, 5 listopada 2017

Niedzielny spacer na Halę Szrenicką

Korzystając z ostatnich słonecznych dni późnej jesieni, wybraliśmy się na spacer zielonym szlakiem na Halę Szrenicką.
Drużyna Pierścienia

Powędrowaliśmy spod Leśniczówki, naszego domu, by po dłuższej chwili dotrzeć do Owczych Skał, jednej z kilku okazałych grup skalnych, znajdujących się w pobliżu Jakuszyc.

Owcze Skały

Pogoda dopisała, więc i oko cieszyły piękne widoki. Z Owczych Skał roztacza się bowiem bajeczny krajobraz Hali Szrenickiej oraz Szrenicy. Dziś widoczny był także przekaźnik radiowo-telewizyjny nad Śnieżnymi Kotłami. Nie sposób się tam nie zatrzymać i nie podziwiać uroku Karkonoszy.
Widok na Śnieżne Kotły i Szrenice.

Z Owczych Skał ruszyliśmy dalej, by po trzech kilometrach dotrzeć do Schroniska na Hali Szrenickiej.
Hala Szrenicka

Tam wypiliśmy kawę, zjedliśmy naleśniki i wróciliśmy do domu. Trasa bardzo ciekawa, łatwa o niezbyt dużym nachyleniu.
Nasza Neli

Można nią maszerować, biegać, a także doskonale sprawdzi się na rodzinne wędrówki z dziećmi. Zachęcamy do marszu.